wordpress counter

Неколку совети како да јадете здраво на работа

Претпоставуваме дека работниот ден може да ви биде напорен, стресен и со многу обврски. Секако, без оглед на обврските, мора да внимавате на исхраната. Еве неколку совети како тоа да го правите на работното место:

Појадок
Важноста на појадокот е огромна. На голем дел од нас воопшто не ни се појадува наутро и најчесто ги поврзуваме појадокот и ручекот и со тоа ја правиме една од најголемите грешки. Помачете се малку. Натерајте се со сила ако треба. По недколку дена, вашиот организам ќе започне да се навикнува на новата состојба, а вие ќе се најдете како размислувате што ќе појадувате.

Станете од работното место
Истражувањата покажуваат дека 83% од вработените јадат нешто додека се на работниот стол. Наместо тоа, станете од местото и тргнете се малку настрана од компјутерот. Излезете на 5 минути надвор ако е можно и оттргнете ги мислите.

Подгответе се однапред
Кога ќе почувствувате глад, не трчајте веднаш до најблискиот фаст фуд. Соберете ги менијата на сите места за јадење во близина и направете си неделно мени.

Пригответе дома
Доколку времето ви дозволува, ова е најдобрата опција. Здрав сендвич, салата или вариво е секогаш одлична опција.

Контрола
Кризите најчесто настапуваат околу 14-15:00 часот. Може да падне нивото на шеќер, да нѐ фати „дремка“ и затоа бараме нешто слатко за да не подигне од таа состојба. Чувајте темно чоколадо во бирото или свежо овошје.

Related Posts with Thumbnails
Коментирај

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

Рижото со брокула и туна

Со оглед на состојките и богатиот вкус, овој специјалитет можете да го приготвите и како предјадење, но и како главно...

Close