wordpress counter

Храна која лади (2 дел)

Освен студени пијалаци, организмот можете да го изладите и со правилно одбрана храна. Во првиот дел од статијата утврдивме дека определен број на продукти поседуваат такви карактеристики. Денес, го надополнуваме тој список.

Пијалаци
За оваа цел, најдобро е да одбереме минерална вода и незасладен чај кои се на собна температура (без вклучена климатизација). При интензивно потење, можете да одберете и изотонични пијалаци, кои ги надополнуваат и загубените електролити. Алкохолот и газираните пијалаци никако не смее да бидат избор во текот на летните денови.

Ледена заблуда
Повеќето мислат дека сладоледот и пивото се вистински избор за ледно освежување и ладење. Но, треба да се знае дека внесот на било која храна или пијалаци кои се на температура значително пониска од собната, носи краткотраен ефект.

По само 15-20 минути телото реагира на губењето на топлинската енергија со зголемување на дотокот на крв во изладените делови и на тој начин повторно го грее организмот. Крајниот ефект е топлење, наместо ладење на организмот.

Дополнителни совети:

• Најдобар начин на ладење е вегетаријанската храна;
• Избегнувајте пржење и похување, солени и масни јадења;
• Јадете почесто, но помали оброци;
• Чај од нане, лимета, грејпфрут или лимон за дополнително ладење;
• Внесувајте храна и пијалаци исклучиво на собна температура.

Related Posts with Thumbnails