wordpress counter

Како најдобро да ги искористите маслинките и маслиновото масло

Без оглед дали се работи за црни или зелени маслинки, полнети или обични – сите се одлични за нашето здравје. Може да се консумираат посебно, но и како додаток кон јадењата. Ставете ги слободно во салати, сендвичи, тестенини.

Од друга страна, со маслиновото масло може да се пече или пржи храна, да се додава во салати, на печено лепче или во сендвичи. Може да се додава кон зачинети и кисели јадења, како и во бројни сосови. Во него се маринира и месо, што ќе му даде посебен вкус.

Но, како всушност консумирањето на маслинки и маслиново масло влијае позитивно на нашето здравје? Имено, тие помагаат во одржување на нивото на холестерол на нормално ниво и контрола на шеќерот во крвта. Особено е важно што овие продукти бргу се варат (особено маслото).

Совети

● кога пржите храна, користете комбинација од екстрадевствено и обично масло. Притоа, можете да додадете и зачини;
● не го чувајте во фрижидер, затоа што може да добие на густина. Затоа, чувајте го на темно и суво место;

Related Posts with Thumbnails
Коментирај

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

Англиски појадок

Традиционалниот англиски појадок се приготвува лесно и брзо, иако можеби нема да ви звучи така. Се состои од колбас, „black...

Close