wordpress counter

Диета на 5 фактори

Експертот за здравје и топ форма, Харли Пастернак, објави нова книга „Светска диета на 5 фактори“, која содржи преку 120 рецепти за здрави оброци.

Зошто токму 5 фактори?
Пастернак стана славен откако ја создаде диетата за славни личности кои имаат премногу обврски. Диетата се состои од 5 помали оброци за чија подготовка е потребно само 5 минути и се состојат од 5 клучни продукти.

Книгата не само што содржи 120 такви рецепти, туку ни носи и информации што луѓето преземаат во различни делови од светот за да ја намалат тежината.

На пример, во Јапонија, никогаш не се консумираат големи порции, а луѓето престануваат да јадат кога ќе се почувствуваат ¾ сити. Во Шведска, седвичите се подготвуваат од само една кришка леб, додека во Италија акцентот е врз свежата храна и зеленчук.

Во книгата ќе можете да прочитате и низа совети и трикови во врска со физичката активност.

Во продолжение можете да прочитате неколку предлози за оброци кои ги предлага Пастернак:

• Чадено сирење;
• Омлет со крем сирење, сол и бибер;
• Мексиканска салата од пилешко месо, зелена салата и пченка;
• Модри домати со сирење, домати, босилек, сол и бибер;
• Парфе од малини и чоколада;
• Стапчиња целер, пржени со лук;
• Крушки со нискокалоричен путер од кикиритки;
• Енергетска штангла од јагоди, зоб и јогурт.

Related Posts with Thumbnails