wordpress counter

Диета според крвната група: група Б

Личностите кои имаа крвна група Б се многу слични со оние кои влегуваат во 0-та групата. Многу се силни и практично знаат долго да им одолеваат на болестите на модерното време. Меѓутоа, имаат предиспозиции за ретки пореметувања на имунолошкиот систем, како што се мултиплекс склероза или синдром на хроничен замор. Диетата за оваа крвна група е здрава и урамнотежена и опфаќа широк избор на храна и хранливи состојки.

ВЛИЈАНИЕ ВРЗ ТЕЖИНАТА

Најверојатно постои директна поврзаност помеѓу стресот, автоимуните пореметувања и консумацијата на црвено месо кај личностите од оваа група. Многу корисно е да консумираат јагнешко, зајачко и месо од диви животни. Неутрално ќе ви делува говедското, мисиркино, телешко и џигер. Да не јадете сланина, месо од гуска и патка, свинско месо, шунка.

Морската храна, а особено рибите од длабоките мориња, како што се бакалар и лосос се богати со масни киселини. Но и покрај тоа, личностите од оваа крвна група многу слабо ја варат морската храна. Слободно јадете бакалар, сардела, ајкула, ослич и лосос. Неутрално делуваат сабјарка, туна, харинга, калифорниска пастрмка и лигњи. Заборавете веднаш на јагула, баракуда, шкампи, јастог, школки, октопод, остриги и бранцин.

Можете да уживате во млечните производи и јајцата, но не треба да заборавите и на нивната замена на база на соја. На тој начин ќе постигнете оптимална здравствена состојба. Многу корисни се јогуртот, моцарелата, фетата, кравјото и козјото сирење, како и козјото млеко. Можете да јадете и гауда, путер, крем сирење, едамер, ементалер и пармезан, поради тоа што делуваат неутрално. Списокот на млечни производи кои треба да ги одбегнувате е многу кус – сладолед и сино сирење.

Во диетата не заборавајте на маслиновото масло – една супена лажица секој втор ден поради правилно варење на храната. Можете да користите и масло од лен, но не и масло од кикиритки, пченка и сончоглед.

Јаткастите плодови и семките не се препорачуваат на лицата од оваа крвна група. Евентуално оние со неутрално дејство, кои и онака се малку – бадем, индиски орев и орев.

Мешунките се особено полезни за вас. Добро поднесувате грав и соја, неутрално ви делуваат грашок и боранија. Единствено избегнувајте леќа.
Пченицата многу слабо ја варите, ама затоа просото, брашното од овес, снегулките од овес и ориз нема да ви прават никаков проблем.

Треба многу да внимавате со лебот и печивата. Повеќето не се корисни за вас, а и дополнително ќе го оптоварат вашиот систем за варење. Веднаш престанете со употреба на багет лепче, пченичен леб, пченкарни печива и леб од разни видови житарки.

ЗЕЛЕНЧУК

Зеленчук да се консумира 3-5 пати дневно и при тоа доматот и пченката целосно да ги исфрлите, затоа што му пречат на вашиот метаболизам.

Пријатно ви делуваат пикантно лутите зачини како што се рен, кари, црвени пиперчиња и ѓумбир. Не треба да консумирате јадења во кои е ставено бибер, желатин, цимет, екстракт од бадеми.

ОВОШЈЕ

Личностите од крвната група Б немаат некоја голема корист од чаевите. Единствено чаевите од ѓумбир, нане, жалфија и женшен можат да имаат мало пријатно дејство. Целосно избегнувајте ги чаевите од алое и липа.

Совет: За секојдневно подобрување на состојбата на имунолошкиот и нервниот систем, измешајте 1 супена лажица масло од лен, 1 лажица гранули од лецитин и 2 децилитри овошен сок. Ќе бидете пријатно изненадени од тоа колку е вкусен овој напиток.

Од другите пијалаци, неутрално делуваат пивото, кафето, црниот чај, белото и црното вино. Заборавете на жестоките алкохолни пијалаци, киселата вода и газираните пијалаци.

Од физичките активности се препорачуваат оние кои имаат ментална компонента, како што се пешачање, тенис и пливање.

Related Posts with Thumbnails