wordpress counter

Диета за цврсти стомачни мускули (1 дел)

Оваа диета е позната и како „ABS“ диета, а идеен зачетник е уредникот на списанието „Men’s Helth“, Дејвид Зинзенко. Оваа диета посветува еднакво внимание и на исхраната и физичката активност и ветува губење на 6 килограми во првите две недели и дополнителни 4 во следните две недели.

Основи на диетата
Потребно е внесување шест оброци дневно (3 главни), редовна консумација на смути, фокусирање на 12-те „моќни“ продукти и внес на еден оброк неделно по сопствена желба. Важно е да се напомене дека секој оброк мора да содржи барем два, а секој меѓуоброк барем еден од моќните продукти.

Во оваа група на моќни продукти влегуваат:
Јаткасти плодови
Грав и мешунки
Зелен зеленчук (спанаќ, брокула, прокељ)
Млеко и млечни производи со ниска масленост
Овесна каша без шеќер
Јајца
Бело месо од птици и риба
Путер од кикиритки
Маслиново масло
Интегрални житарки и интегрален леб
Протеини од сурутка
Бобинки

Интерено е дека оваа диета не препорачува броење на калории (еден оброк не смее да биде поголем од големината на нормална чинија), а препораката е еднаш неделно да јадете оброк по сопствен избор. Предлог е тоа да биде она што најмногу ви се јаде, за да не се случи да се заситите од диетата.

Дополнителни совети
8 чаши вода на ден
Пиење на зелен чај
Газирани пијалаци – максимум една чаша на ден
Забрана на алкохол затоа што ја намалува сопсобноста на телото да ги согорува мастите
Внес на додатоци во исхраната кои содржат витамин Б6, Б12 и Ц.

Related Posts with Thumbnails
Коментирај

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

MILK

©2009-2017. Сите права се задржани.  |  „Гурман“ е регистрирана трговска марка.

Материјалите и содржините објавени на порталот се во интелектуална сопственост на издавачот и смеат да се користат само за лични, некомерцијални потреби.
Забрането е копирање, преземање, менување, адаптација или било какво друго користење на содржините без претходно писмено одобрување од сопственикот на правата.

Пријатното уредување ја прави храната повкусна

Рестораните кои ги тераат луѓето да јадат брзо предизвикуваат прејадување, додека просториите кои се пријатно уредени им овозможуваат на луѓето...

Close