wordpress counter

Пронјдете го вашиот идеален тренинг (2 дел)

Претходно наброивме неколку видови физичка активност кои би можеле да станат ваше секојдневие. Денес го продолжуваме списокот со неколку нови активности кои ќе ви помогнат да се решите за еден од нив, што ќе ви донесе благодет за организмот.

Танцување
Танцувањето може да биде секојдневна активност. Ако ги сакате латино танците, тогаш ќе ги согорите калориите на егзотичен начин. Ако сте носталгични, можете да уживате во степ аеробик.

Кикбокс
Ова е одлична активност за сите оние кои се гневни, немирни или незадоволни од нешто. Наместо да се тепате дома или на работа, курсот по кикбокс ќе ве ослободи од сите негативни емоции. Еден час вежби значи 400 калории помалку. Во обзир доаѓаат и други боречки вештини.

Јога
Најголемата добивка од јогата и правилното дишење е длабоката опуштеност и поврзаност со природата. Кога ќе се ослободите од стресот, ќе бидете поспособни за секојдневните обврски. Не само што не исцрпува, туку и троши калории – дури 250 на час.

Комбинација
Идеалната комбинација подразбира анаеробна вежба, како дигање тегови и аеробна вежба, како што се танцувањето или клекнувања. Три месеци се доволни да изгледате фантастично.

Related Posts with Thumbnails